loading...

اطلاعات صنعتی

خرید ژنراتورهای ساخت ایالات متحده مزایای زیادی دارد. اول اینکه شما از اقتصاد محلی حمایت می کنید. خرید شما، مشاغل و دستمزد پرداختی به کارگرانی که در جامعه خود کا

بازدید : 516
يکشنبه 6 شهريور 1401 زمان : 11:12

4 مورد از بهترین ژنراتورهای ساخته شده توسط کشور آمریکا که در این مقاله به آن پرداخته ایم و سعی داریم تا در ادامه آن به شما بهترین شرکت برای خرید ژنراتور آمریکایی را معرفی نماییم.

بسیاری از مصرف کنندگان از خرید محصولات ساخت آمریکا حمایت می کنند.
خرید ژنراتورهای ساخت ایالات متحده مزایای زیادی دارد. اول اینکه شما از اقتصاد محلی حمایت می کنید. خرید شما، مشاغل و دستمزد پرداختی به کارگرانی که در جامعه خود کار می کنند را فراهم می کند.
همانطور که اقتصادهای محلی تقویت می شوند، محصولات جانبی فرصت های دیگری را برای کارگران و تجارت ایجاد می کند. برآوردی که نشان می‌دهد دلاری که هر حقوق‌بگیر خرج می‌کند دارای ضریب اقتصادی حداقل سه، در جامعه محلی است.
ایجاد محصولات در داخل ایالات متحده کسری تجاری را کاهش می دهد. در حال حاضر، واردات آمریکا بیشتر از صادرات است. هزینه وابستگی به قطعات و محصولات ساخته شده خارجی می تواند تا قیمت نهایی محصولات مانند قیمت موتور برق، دیزل ژنراتور، ژنراتور گازسوز و ... برای مصرف کنندگان بسیار زیاد باشد.

ژنراتورهای برتر ساخت ایالات متحده آمریکا

در زیر برخی از ژنراتورهای برتر تولید شده در ایالات متحده را عنوان کرده ایم:

1. بریگز و استراتن
Briggs & Stratton ژنراتورهای آماده به کار خانگی خود را در تأسیسات مستقر در ایالات متحده در پاپلر بلوف، میسوری، مانسویل و نیویورک تولید می کند.
ژنراتورهای آماده به کار خانگی بر اساس معیارهای زیر انتخاب می شوند:

• مدار انتخاب شده
فقط وسایل ضروری را تغذیه می کند.
• سیستم مدیریت کل خانه
کل خانه را با اشغال فضای کوچکتر مدیریت می کند.
• کل خانه
حداکثر قدرت پشتیبان برای کل خانه

2. Champion
تجهیزاتChampion Power پیشرو در بازار تجهیزات تولید برق است. دفتر مرکزی آن در سانتافه اسپرینگز، کالیفرنیا قرار دارد. Champion همچنین دارای دفاتر مرکزی در جکسون، تنسی، میلواکی، ویسکانسین، و تورنتو، کانادا است. آنها بیش از 2.5 میلیون ژنراتور در آمریکای شمالی فروخته اند.
محصولات ژنراتور Champion شامل واحدهای قابل حمل، اینورتر و آماده به کار (خانگی) می باشند. می توانید مدل های بنزینی، دیزلی، پروپان یا دوگانه سوز را انتخاب کنید. محدوده گزینه های وات برای مدل های پرتابل و اینورتر بین 1200 تا 15000 است.
ژنراتور اینورتر قابل حمل 3400 وات دوگانه سوز RV آماده با استارت الکتریکی
نمونه ای از خط تولید Champion این ژنراتور اینورتر است. دارای یک استارت الکتریکی است که برای وسایل الکترونیکی حساس ایمن است.
ظرفیت دوگانه سوز را ارائه می دهد و به کاربر امکان انتخاب بنزین یا پروپان را می دهد. با 59دسی بل، نویز ژنراتور کمتر از صدای یک مکالمه معمولی است.
آماده موازی شدن است، بنابراین می توانید ژنراتور دیگری را برای افزایش توان خروجی با یک کیت به آن وصل کنید. ژنراتور را به راحتی با استفاده از چرخ هایی که خراب نمی شوند و دسته تاشو حمل کنید.
همراه با قیف روغن، باتری، آداپتور USB، شیلنگ پروپان، شارژر هوشمند و R.V. آداپتور
3. DuroMax
موتورهای DuroMax در تمام ژنراتورهای DuroMax، پمپ های آب و واشرهای تحت فشار وجود دارند. محصولات DuroMax از انتاریو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا مهندسی و خدمات رسانی می شوند و مطابق با مشخصات DuroMax در خارج از کشور ساخته شده اند.
شعار DuroMax این است: برق رساندن به همه ... هر کجا. آنها محصولات خود را به عنوان محوری برای ایجاد نیازهای برق برای خانه، محل کار و بازی می دانند.
محصولات ژنراتور دارای مدل‌های قابل حمل، اینورتر و دوگانه سوز هستند که از 1200 وات تا مدل‌های تجاری 13000 متغیر است. DuroMax یک H.X جدید معرفی کرده است. مجموعه ای از ژنراتورهای با کارایی بالا که برای استفاده از پشتیبان گیری برق خانگی هدف گذاری شده اند.
ژنراتور قابل حمل هیبریدی اینورتر دیجیتال دوگانه سوز دورومکس XP2300iH 2300 وات 80 سی سی
DuroMax این ژنراتور اینورتر را با انعطاف پذیری استفاده از بنزین یا پروپان ارائه می دهد. هشدار CO که هنگام شناسایی سطوح ناایمن مونوکسید کربن، ژنراتور را خاموش می کند، یکی از مزایای آن است.
یکی از مزایای اینورتر تولید برق تمیز است که آن را برای تجهیزات حساس ایمن می کند. صفحه کنترل دیجیتال سطوح سوخت، ساعات کار، ولتاژ خروجی و بار وات مصرف شده را نمایش می دهد.
توانایی افزایش وات از طریق اتصال موازی می تواند در صورت نیاز قدرت را دو برابر کند. این ژنراتور با CARB سازگار است.
4. جنراک
Generac یک نام شناخته شده در ژنراتورهای خانگی و قابل حمل است. جنراک چندین مکان تولیدی در ویسکانسین دارد: واکیشا، ایگل، وایتواتر ، جفرسون و اشکوش.
خطوط تولید ژنراتور شامل مدل های قابل حمل، اینورتر و آماده به کار خانگی است. ژنراتورهای قابل حمل از 2000 تا 17500 وات هستند که از بالاترین وات ها در صنعت است. با بیش از 30 مدل برای انتخاب، مطمئناً در این بین مدلی وجود دارد که نیازهای شما را برآورده کند.
ژنراتور اینورتر قابل حمل Generac 7127 iQ3500-3500 وات
آیا به دنبال یک ژنراتور سبک و بی صدا برای مراسم بعدی خود در در فضای باز و یا برای صندوق عقب ماشین خود هستید؟ این مدل دارای فناوری PowerRush™ Generac برای شروع سریع‌تر است و محفظه فلزی ژنراتور را در هنگام حمل و نقل و استفاده محافظت می کند.
نمایشگر دیجیتال کنترل وات، ساعات استفاده، سوخت و موارد دیگر را آسان می کند. از یک کیت موازی برای دوبرابر کردن نیرو با متصل کردن ژنراتور دوم استفاده کنید.
تجهیزات حساس خود را با وصل کردن آن به پورت‌های USB موجود در پنل کنترل، با خیال راحت برق رسانی کنید.

قطعات ژنراتور و موتورهای ساخته شده در خارج از کشور

ممکن است با نام این محصولات آشنا باشید و فرض کنید که ژنراتورهای آنها کاملاً در ایالات متحده ساخته شده اند. محصولات زیر در وب سایت خود بیانیه هایی در رابطه با ساخت قطعات یا موتور در خارج از کشور دارند.

  1. Briggs & Stratton (ژنراتورهای قابل حمل)

    ساخت ژنراتورهای قابل حمل در 13 مرکز در ایالات متحده صورت می گیرد. دفتر مرکزی در Wauwatosa، ویسکانسین است. امروزه بیش از 85 درصد موتورهای بریگز و استراتون در کارخانه‌های آلاباما، کنتاکی، جورجیا و میسوری با استفاده از قطعات ساخته شده در ایالات متحده و جهان ساخته می‌شوند. آنها همچنین هشت مرکز دیگر در سراسر جهان در استرالیا، برزیل، کانادا، چین، مکزیک و هلند دارند.
  2. هوندا

    تجهیزات برقی هوندا، با دفتر مرکزی در آلفارتتا، جورجیا، از سه واحد عملیاتی مجزا تشکیل شده است: تجهیزات برق هوندا، هوندا مارین، و موتورهای هوندا. محصولات این بخش، از جمله موتورها، ژنراتورها، ماشین های چمن زنی، پمپ ها، برف روب ها، تیلرها و موتورهای دریایی در کارخانه های هوندا در ایالات متحده و سراسر جهان مونتاژ می شوند.
  3. Pulsar

    Pulsar Products یک تولید کننده ژنراتور قابل حمل (و همچنین واشر فشار و کمپرسور) در خارج از انتاریو، کالیفرنیا است که دارای مدل های متنوعی است که طیف گسترده ای از خروجی های برق را در بر می گیرد.
    Ducar سازنده موتور ژنراتور Pulsar است. دوکار موتورها و خط ژنراتور را در چونگ کینگ چین تولید می کند.
  4. وستینگهاوس

    بسیاری از ژنراتورها در ایالات متحده آمریکا طراحی شده و در چین یا ویتنام تحت مجوز و نظارت Westinghouse ساخته می شوند. مدل‌های خارج از کشور مانند مدل‌های استرالیا، با ورودی‌های مهندسی محلی برای اطمینان از انطباق با مقررات و تامین اولویت‌های مشتریان در بازارهای داخلی خود توسعه داده شده‌اند.

نتیجه گیری

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی برای انتخاب یک ژنراتور ساخت آمریکا به شما داده باشد. اگرچه ژنراتورهای نشان داده شده تنها چند نمونه هستند، به یاد داشته باشید که هر سازنده چندین مدل در توان های مختلف تولید می کند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.
مانند هر خرید دیگری، تحقیق خود را انجام دهید و از محصول، گارانتی، الزامات نگهداری و در دسترس بودن قطعات اطمینان حاصل کنید. داشتن دسترسی به برق در زمانی که به آن نیاز دارید، بسیار مهم است.

در صورتی که مایل هستید تا سایر ژنراتورهای برق با کیفیت ساخته شده توسط سایر کشورها را در دو نوع دیزلی و گازی مشاهده نمایید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://dashtenourdiesel.ir

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 105
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 454
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1197
  • بازدید ماه : 669
  • بازدید سال : 10212
  • بازدید کلی : 10946
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه