loading...

اطلاعات صنعتی

هنگام خرید دیزل ژنراتور، عوامل زیادی وجود دارد که باید قبل از انتخاب نهایی خود در نظر بگیرید که شامل سطح نویز، زمان کارکرد، بودجه و وات است.

بازدید : 376
سه شنبه 4 مرداد 1401 زمان : 11:16

بهترین ژنراتورهای بی صدا کدام اند و چگونه باید بهترین ژنراتور بی صدا را برای خرید انتخاب کنیم؟

هنگام خرید دیزل ژنراتور، عوامل زیادی وجود دارد که باید قبل از انتخاب نهایی خود در نظر بگیرید که شامل سطح نویز، زمان کارکرد، بودجه و وات است.
باید مطمئن شوید که معیارهای بالا در نظر گرفته شده اند. به این معنی که وقتی تصمیم خود را می گیرید، یک ژنراتور بی صدا دریافت می کنید که هم قدرتمند است و هم متناسب با بودجه شما است.
در صورت امکان، همیشه بهترین کار این است که اطلاعات ژنراتور قدیمی خود را داشته باشید (اگر در حال جایگزینی ژنراتور فعلی هستید) تا بتوانید مدل ها را با هم مقایسه تا مطمئن شوید که مدلی که دریافت می کنید بی صداتر و بادوام است.
اطمینان از انجام تحقیقات بسیار مهم است زیرا باید مطمئن شوید که پولتان را در جای درستی سرمایه گذاری می کنید و همچنین ژنراتوری با دوام، قابل اعتماد و قادر به کارکرد طولانی مدت و با توان مصرفی بالا تهیه می کنید.
اگر به دلیل سر و صدا شکایت هایی دریافت کرده اید یا خودتان از ژنراتور فعلی خود راضی نیستید، مطمئناً ارزش آن را دارد که تا آنجا که ممکن است تحقیق کنید تا مطمئن شوید که ژنراتور مناسب خود را پیدا کرده اید.
همیشه بهتر است به جای خرید اولین ژنراتوری که می بینید، وقت بگذارید و تحقیق کنید. همچنین به نظرات آمازون نگاهی بیندازید تا ببینید سایر مصرف کنندگان در مورد محصول چه می گویند تا ببینید آیا این محصول با سبک زندگی و نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر.

  1. سطح سر و صدا

    هنگام تحقیق در مورد یک ژنراتور بی صدا، طبیعی است که اولین چیزی که باید بررسی شود سطح سر و صدا است، به خصوص اگر شکایت هایی از همسایگان دریافت کرده باشید.
    در این مقاله میزان نویز در بار کامل و 25 درصد بار را آورده ایم.
    دلیل اینکه سطح نویز را در بار 25 درصد می دهیم این است که به ندرت از ژنراتور با ظرفیت کامل استفاده می کنید. متوجه خواهید شد که بی صداترین ژنراتورهای این مقاله دارای سطح نویز 49dBa هستند که به طرز باورنکردنی بی صدا است.
    اگر شما کسی هستید که از سر و صدای ژنراتور خود خسته شده اید، بهتر است dBa ژنراتور فعلی خود را یادداشت کنید و سپس از آن برای سنجش میزان بی صدا بودن ژنراتور جایگزین خود استفاده کنید.
  2. مدت زمان کارکرد

    همچنین باید مطمئن شوید که ژنراتوری که می‌خرید، مدت زمان کارکرد قابل توجهی دارد. پرداخت هزینه برای ژنراتوری که کارکرد و دوام کمی دارد، کار درستی نیست.
    با توجه به اینکه میانگین کارکرد ژنراتور در لیست ما حدود 6 تا 8 ساعت با بار 25 درصد است، بالاترین زمان کارکرد به صورت 20 ساعت با بار 25 درصد است.
    اینکه بتوانید ژنراتور را در بیشتر روز روشن نگه دارید و خیالتان از بابت تمام نشدن باتری آن راحت باشد، یک ویژگی بسیار عالی بوده که از جمله معیارهای مهم در زمان خرید دیزل ژنراتور باید به آن توجه کرده تا بازدهی و راندمان بیشتری را از ژنراتور خود دریافت نمایید.
    مدل‌های گران‌تر به دلیل فناوری پیشرفته‌ای که در ساخت آنها به کار رفته است، عمر باتری بیشتری دارند، اما در کل بهترین مدل‌های فهرست ما مدل‌هایی هستند که به طور متوسط حدود 6 تا 8 ساعت عمر می‌کنند.
  3. بودجه

    فاکتور بعدی که باید در نظر گرفت بودجه است. چه بودجه نامحدودی داشته باشید یا یک ژنراتور با کیفیت بخواهید که به ضرر شما نباشد، می توانید یک ژنراتور بی صدا تهیه کنید.
    تعداد زیادی ژنراتور با کیفیت در لیست ما با قیمت کمتر از 500 دلار وجود دارد که دارای زمان کارکرد شگفت انگیز و سطح نویز واقعا مناسبی هستند. فقط به این دلیل که یک ژنراتور ممکن است قیمت ارزان‌تری داشته باشد، به این معنی نیست که باید کیفیت خوبی نداشته باشد.
    مدل‌های گران‌تر موجود در لیست ما معمولاً زمان کارکرد طولانی‌تری دارند، اما کیفیت همه مدل‌های فهرست ما را نباید نادیده گرفت.
  4. وات

    در نهایت، فاکتور نهایی برای تحقیق میزان واتی است که به دنبال آن هستید. با میانگین بین 1600-1800 وات، ژنراتورهای لیست ما بسیار قدرتمند هستند.
    این را با مدت زمان کارکرد آن ترکیب کنید و به این ترتیب می توانید از بی صدا و قابل اعتماد بودن ژنراتور اطمینان حاصل کنید. وات مقدار توان الکتریکی در یک ژنراتور است، بنابراین هر چه وات بیشتر باشد، قدرتمندتر خواهد بود.
    داشتن یک ژنراتور با وات کمتر از 2000 بسیار قدرتمند و همچنین بسیار کارآمد و بادوام است، به ویژه هنگامی که با سطح صدای کم ترکیب شود.
    این تنها نشان می‌دهد که امروزه با توجه به تعداد ژنراتورهای بی‌صدا که واقعاً قدرتمند هستند، فناوری چقدر پیشرفته شده است. مدل‌های موجود در فهرست ما نیز بسیار بادوام هستند، به این معنی که حتی پس از استفاده زیاد، وات کاهش نمی‌یابد.
    شما می توانید برای سال های آینده به قدرت ژنراتور خود اعتماد کنید.

به چقدر وات نیاز دارم؟

وات و نویز با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند. ژنراتورهای قوی‌تر تقریباً همیشه صدای بلندتری دارند و هرچه قدرت بیشتری از یک ژنراتور معین بگیرید، صدای آن بلندتر خواهد بود.
این بدان معناست که برای یافتن بی صداترین ژنراتور، باید کوچکترین ژنراتوری را تهیه کنید که بتواند نیازهای برق شما را برآورده کند.
با این حال، خساست نکنید. در حالی که می توانید ژنراتورهای اینورتر را به صورت موازی تغذیه کنید تا قدرت آن را افزایش دهید، انجام مکرر این کار دشوار است و در بیشتر موارد صدای بیشتری نسبت به داشتن یک ژنراتور بزرگتر تولید می کند.
همچنین می‌توانید ژنراتورهای بی‌صدا درجه یک، مانند مدل‌های هوندا را در نظر داشته باشید که حتی با ارائه قدرت بیشتر، بسیار بی‌صدا می‌مانند. با این حال، انتظار داشته باشید که این ژنراتورها هزینه بیشتری داشته باشند.

آیا باید به دنبال تنظیم مجدد قطع کننده مدار باشم؟

یکی از ویژگی هایی که اغلب در پانل های ژنراتور نادیده گرفته می شود، دکمه های تنظیم مجدد قطع کننده مدار است. اگرچه این بازنشانی ها به شدت ضروری نیستند، اما می توانند مقدار قابل توجهی در زمان و فرسودگی ژنراتور شما صرفه جویی کنند.
دلیل آن این است که بدون تنظیم مجدد قطع کننده، هر بار که یک پریز برق قطع کننده خود را خاموش می کند، باید ژنراتور خود را روشن و خاموش کنید. حتی با وجود ژنراتورهای اینورتر که با بارهای متوسط کار می کنند، حرکت های قطع کننده بخشی اجتناب ناپذیر از راه اندازی ژنراتور است.

آیا به پورت های USB نیاز دارم؟

از آنجایی که همه ژنراتورهایی که بررسی کردیم ژنراتورهای اینورتر هستند، استفاده از آنها برای شارژ وسایل الکترونیکی حساس مانند تلفن هوشمند بی خطر است.
اینکه آیا به پورت USB نیاز دارید تا حد زیادی به نحوه استفاده از ژنراتور بستگی دارد. اگر انتظار دارید علاوه بر برق رسانی به وسایل برقی، گوشی را نیز شارژ کنید، داشتن یک پورت USB می تواند به شما کمک کند تا دو درگاه AC 120 ولتی را برای استفاده در موارد دیگر آزاد نگه دارید.

در صورتی که نیازمند آشنایی با بهترین ژنراتورهای دیزلی، گازی و یا بنزینی هستید تا خریدی مطمئن داشته باشید، بر روی لینک زیر کلیک کرده تا از آخرین مقالات و اخبار در این زمینه آگاه شوید:

https://dashtenourdiesel.ir

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 454
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1095
  • بازدید ماه : 567
  • بازدید سال : 10110
  • بازدید کلی : 10844
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه