loading...

اطلاعات صنعتی

بازدید : 248
دوشنبه 3 مرداد 1401 زمان : 17:13

بستن حلقه در تولید دیجیتال

تولید دیجیتالی یک تولید حلقه بسته را امکان پذیر می کند که منجر به افزایش کارایی، ضایعات کمتر و بهبود کیفیت می شود. Sandvik به سرعت عرضه دیجیتال خود را برای خودکارسازی و اتصال زنجیره ارزش تولید، از طراحی و برنامه ریزی گرفته تا آماده سازی، تولید و تأیید، گسترش داده است.

اشتراک گذاری

توییت به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در LINKEDIN

ساندویک از دیرباز یکی از پیشروترین تامین کنندگان ابزار و سیستم های ابزار برای برش فلزات پیشرفته بوده است. در سال 2021، کسب و کار برش فلز به دو بخش تجاری تقسیم شد تا عرضه دیجیتال خود را بیشتر کند. Sandvik Machining Solutions متخصص در راه حل های ماشینکاری است در حالی که راه حل های تولیدی Sandvik بر آغاز و پایان زنجیره ارزش - طراحی، برنامه ریزی و تأیید تمرکز دارد. هدف یک پیشنهاد دیجیتالی پایان به انتها است که آگنوستیک است و فرآیند ماشینکاری را خودکار می کند.

Nadine Crauwels، رئیس Sandvik Machining Solutions می‌گوید: «Sandvik تجربه طولانی در بهینه‌سازی فرآیندهای ماشین‌کاری دارد، و ما اکنون می‌توانیم این شایستگی را در نرم‌افزار و روال‌ها ایجاد کنیم. از برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی تولید گرفته تا ابزارسازی، ساخت و کنترل کیفیت، دیجیتالی‌سازی در هر مرحله وارد می‌شود و کارایی و در کنار آن پایداری را بهبود می‌بخشد.

یک قدم بزرگ رو به جلو

یک جهش بزرگ در سفر دیجیتالی شدن در سال 2020 با خرید CGTech، یک رهبر بازار جهانی برای شبیه سازی، تأیید و بهینه سازی کنترل عددی (NC/CNC) رخ داد. ارائه محصول CGTech شامل Vericut® است، یک برنامه نرم افزاری که برای شبیه سازی ماشینکاری CNC استفاده می شود. "این Sandvik Machining Solutions یک گام بزرگ به سمت ارائه راه حل های ماشینکاری کامل برای مشتریان ما به ارمغان آورد.

سرعت خریدها در سال 2021 شتاب گرفت و صلاحیت در تولید دیجیتال و راه حل های نرم افزاری را اضافه کرد. CNC Software شرکتی است که در پشت Mastercam، پرکاربردترین برند تولیدی با کمک کامپیوتر (CAM) با حدود 300000 مجوز نصب شده است. کامبریو یک شرکت پیشرو با مجموعه ای سرتاسری در نرم افزار CAM برای صنایع تولیدی است و ICAM راه حل هایی ارائه می دهد که داده های CAM را به کدنویسی بهینه برای هدایت عملیات ماشینکاری CNC تبدیل می کند.

کریستف سوت، رئیس Sandvik Manufacturing Solutions.jpg می‌گوید Sandvik می‌تواند به مشتری خود در تحول دیجیتال کمک کند.

هدف نهایی تولید حلقه بسته و سرتاسری با بازرسی غیر لمسی است.

در مرحله راستی‌آزمایی، Sandvik دو خرید انجام داد: DWFritz Automation با موقعیت پیشرو در مترولوژی درون خطی و سیستم‌های کنترل ابعادی، ارائه‌دهنده جهانی نرم‌افزار مدیریت کیفیت ابعادی و خدمات مهندسی در محل.

کریستف سوت، رئیس راه‌حل‌های تولیدی ساندویک، می‌گوید: «تاریخ طولانی ما و دانش برش فلز، همراه با خریدهای اخیر، باعث شده است که ساندویک به طور منحصربه‌فردی به مشتریان در هر اندازه‌ای کمک کند تا از تحول دیجیتال حداکثر استفاده را ببرند. "یک تولید حلقه بسته و پایان به انتها با بازرسی غیر لمسی هدف نهایی است."

فرآیند تولید دیجیتال

رویکرد end-to-end به این معنی است که نه تنها تولید، بلکه جمع آوری داده ها و حتی تجزیه و تحلیل خودکار خواهد بود. ابزارهای تعبیه شده در حسگر به طور مداوم بر تولید نظارت می کنند و کنترل کیفیت و تأیید قطعات در زمان واقعی در داخل دستگاه انجام می شود. فرصت های یادگیری مستمر – توسط ماشین ها و همچنین انسان ها – بی پایان است.

DW Fritz، یکی از خریدهای اخیر Sandvik که از تولید دیجیتال پشتیبانی می کند. .jpg

کراولز می‌گوید: «ما از شرکت‌ها در کار با حلقه‌های بازخورد، نحوه کار آنها با داده‌ها و یادگیری از هر مرحله در فرآیند حمایت می‌کنیم. ما اکنون می‌توانیم این شایستگی را در نرم‌افزارها و روال‌هایی بسازیم که خودکار هستند و نیازی نیست در ذهن یک فرد باشند.»

بهینه‌سازی زنجیره ارزش شامل تعامل بین نرم‌افزار و سخت‌افزار است، او می‌گوید: «برعکس، زیربهینه‌سازی است. به همین دلیل است که Sandvik یک رویکرد آگنوستیک را انتخاب کرده است، به این معنی که راه حل های ما با نرم افزار و سخت افزار سایر فروشندگان نیز کار می کنند.

برای کره زمین خوب است و برای تجارت خوب است.

بسیاری از مشتریان ساندویک شرکت‌های کوچک و متوسط هستند و رویکرد آگنوستیک به آنها کمک می‌کند تا عملیات خود را دیجیتالی کنند و رقابتی باقی بمانند.

Sut می‌گوید: «مهندسی به حرکت رو به جلو ادامه می‌دهد و نیاز به توسعه قطعات پیچیده‌تر و ابداع راه‌حل‌های جدید را ایجاد می‌کند. «تولید پیشرفته‌تر برای خودکارسازی تولید و حفظ کیفیت بالا و یکنواخت به دیجیتالی شدن متکی است.»

یکی از نمونه‌های رویکرد آگنوستیک این است که راه‌حل‌های مترولوژی صنعتی - که نتایج تولید را در زمان واقعی در داخل ماشین اندازه‌گیری می‌کنند - صرف نظر از اینکه چه کسی ابزارها و ماشین‌ها را ساخته است، کار می‌کنند.

Sut می‌گوید: «امکان یکپارچه‌سازی اندازه‌گیری در فرآیند تولید دیجیتال تضمین می‌کند که تمام اجزای سازنده از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. ما در حال حرکت از اندازه‌گیری نمونه‌های تصادفی در اتاق اندازه‌گیری تضمین کیفیت به درون خط هستیم. با عدم تولید قطعات معیوب، انرژی و مواد کمتری مصرف خواهیم کرد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 449
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 107
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1086
  • بازدید ماه : 558
  • بازدید سال : 10101
  • بازدید کلی : 10835
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه